Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dit? 

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen is de kans groot dat je een fout e-mailadres hebt ingevuld. Stuur ons even een berichtje met de naam waarop je bestelling is geplaatst, dan kunnen we het e-mailadres aanpassen als dit nodig is.

 

Ik heb een fout gemaakt bij het invullen van mijn gegevens, kan dit worden aangepast?

Fouten in adres- of persoonsgegevens kunnen worden doorgegeven tot dat een bestelling is verzonden, daarna is aanpassen helaas niet meer mogelijk.

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden verzonden binnen 1-6 werkdagen. Als het druk is, is je bestelling meestal langer onderweg dan als het rustig is. Kleine bestellingen kunnen af en toe snel tussendoor worden verzonden, je krijgt altijd een mail als je bestelling is verwerkt.

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden verzonden bij de brievenbuspost van PostNL, hierdoor is er dus geen track & trace beschikbaar. Meestal bezorgt PostNL je bestelling de werkdag nadat hij is verzonden, maar bij drukte kan dit langer duren.

 

Ik heb mijn bestelling voor een bepaalde dag nodig, is dit mogelijk?

Stuur ons in dit geval een een berichtje op Instagram (@blossomjewellery.nl), dan kijken we daar samen wat de mogelijkheden zijn.

 

Mijn bestelling is een cadeautje, kunnen jullie hem inpakken?

Yes, dit kan zeker. Geef bij de bestelopmerkingen aan dat het een cadeautje is, en voor welke gelegenheid, dan pakken wij het voor je in. Het toevoegen van een kaartje met een boodschap is ook mogelijk, ook dit kun je laten weten in de bestelopmerkingen.

 

Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?

Het retourneren van je bestelling is bij ons helaas niet mogelijk. Heb je meer informatie nodig over een product, vraag het ons gerust.

 

Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn bestelling?

Als er onverhoopt iets mis is met je bestelling, bijvoorbeeld een kapot of verkeerd item, dan kun je ons altijd een berichtje sturen. Dan proberen we de juiste oplossing te vinden voor je!

 

Kan ik na het bestellen nog een kortingscode toevoegen aan mijn bestelling?

Dit is helaas niet mogelijk, kortingscodes zijn alleen geldig op een bestelling als je ze tijdens het afrekenen gebruikt.

 

Het product dat ik wil bestellen is uitverkocht, wat nu?

Stuur ons hiervoor even een berichtje, dan kijken we of we het product voor je kunnen aanvullen of laten we weten wanneer het product weer wordt verwacht.

 

Ik wil voor een groep bestellen, maar de voorraad is beperkt, wat is er mogelijk?

Voor grote bestellingen kun je ons een berichtje sturen, dan gaan we samen kijken wat de wensen zijn en of wij deze kunnen vervullen.

 

Ik wil een product op maat laten maken, kan dit?

Veel producten worden met de hand gemaakt, en kunnen we voor je op maat maken. Stuur ons hiervoor even een berichtje, dan kijken we welke maat geschikt is voor jou. 

 

Ik wil een sieraad samenstellen/aanpassen, is dit mogelijk?

Sieraden uit onze webshop kunnen worden aangepast naar jou wens als ze handgemaakt zijn. Sieraden van andere webshops maken we helaas niet na, een eigen idee kunnen we wel voor je uitwerken.

 

Ik heb een andere vraag, wat kan ik doen?

Dan kun je een berichtje sturen naar:  @blossomjewellery.nl (DM) of shopblossomjewellery@gmail.com.

© 2020 - 2022 Blossom Jewellery | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel